ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ



1.      Πως μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν;

Η εταιρεία Pamall ως εταιρεία που εξειδικεύεται κυρίως στις πωλήσεις από απόσταση χρησιμοποιεί δύο τρόπους παραγγελίας:

α. Μέσω του http://www.pamall.gr/

β. Τηλεφωνικά

 

2.    Πως γίνεται η πληρωμή;

Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει με αντικαταβολή ή με Paypal. Στην περίπτωση της αντικαταβολής o πελάτης   πληρώνει το ποσό της παραγγελίας του τη στιγμή που θα την παραλάβει από το courier. 

 

3.    Θέλω να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα, μπορώ;

Eάν αλλάξατε γνώμη ή εάν δεν σας ικανοποιεί το προϊόν που μόλις  αγοράσατε μπορείτε να το επιστρέψετε. Εμείς θα σας το αντικαταστήσουμε ή θα σας επιστρέψουμε τα  χρήματα σας.  Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την αγορά του προϊόντος και με την προσκόμιση του παραστατικού.

 

4.    Ποιά είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Η επιστροφή γίνεται στο κατάστημά μας. Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν μπορεί να επισκεφτεί το κατάστημα θα πρέπει να  αποστείλει το προϊόν με courier με δική του χρέωση καθώς και να αναφέρει ένα λογαριασμό ΙΒΑΝ που επιθυμεί να του πιστωθούν τα χρήματα της επιστροφής.

 

5.    Που αλλού μπορώ να βρω τα προϊόντα της Pamall;

Για τους πελάτες που επιθυμούν να γνωρίσουν τα προϊόντα μας από κοντά μπορούν να επισκεφτούν το κατάστημα μας στη Δάφνη στη διεύθυνση Ηλιουπόλεως 120, απέναντι από την Γυμναστική Ακαδημία, στάση μετρό Δάφνη.

 

6.    Μένω στην επαρχία μπορώ να παραγγείλω και να παραλάβω στον τόπο διαμονής μου;

Έχοντας συνάψει συνεργασία με μεγάλες εταιρείες courier μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι τα προϊόντα μπορούν να αποσταλούν και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδος με δωρεάν τα έξοδα αποστολής.

 

 

IMAGE_BACK
 

© PAMALL.GR